Backupservice - telefonpasning

Telefonpasning m.m.

Vi anbefaler outsourcing af telefonpasning

Vi anbefaler at outsource din reception, således at du kan få ro og tryghed omkring modtagelse af indgående kald fra både nye og eksisterende kunder.

 

Ved at outsource telefonpasningen, kan du fokusere på at drive din forretning og samtidig trygt vide, at der bliver taget hånd om dine kunder på en professionel, kompetent og ensartet måde, således at kunderne altid føler sig godt modtaget.

 

Du kan også få mere bevægelsesfrihed, så du ikke skal føle dig bundet til kontoret i åbningstiden.

 

Samtidig kan outsourcing af netop telefonpasningen måske endda måles direkte på bundlinjen, idet telefonpasning dels er væsentligt billigere end omkostningen til en receptionsmedarbejder og dels betyder, at alle kald bliver besvaret, så en kunde aldrig ringer forgæves - heller ikke når du sidder i møde.

 

Backup-Service - for dig der ikke vil misse et opkald.

 

Se priser på telefonpasning her

.